woensdag 16 juli 2014

SU Downline gifts by Jolanda Meurs


Hallo Allemaal,

Afgelopen maand heb ik een aantal nieuwe downlines mogen toevoegen aan mijn team.
Dat vond ik toch wel helemaal tof. Ik heb voor de meiden een leuk kadootje gemaakt 
om ze te verwelkomen en dat ik het waardeer dat ze zich onder mij hebben ingeschreven 
als "hobby" demo!

Ik heb kleine toilettasjes gekocht.
 Daar past precies dit notitie boekje in. Er bij heb ik een houder gemaakt van het Burlap ribbon (132140 / 9,50) heel simpel door het aan de zijkant met goede tape vast te plakken. Er in zitten pennen waar je
design papier in kunt rollen.
 De gestempelde tekst komt uit de set Tag Talk (134252 21,95)

Op de eerste bladzijde heb ik nog een dank je wel gestempeld.

Bedankt voor het kijken.
Tot gauw weer, groetjes Jolan

p.s. lijkt het jou ook leuk om bij mijn team in te stappen mail 
me dan voor alle info op 
jmemeurs@hetnet.nl.

Geen opmerkingen: