zondag 24 augustus 2014

Opendag 30 augustus by Creations by Jolan



Hallo Allemaal,
Ik ben de hele week al aan de plak. Heerlijk voorbeelden aan het maken voor komende zaterdag de 30e augustus. Dan heb ik hier opendag van 11.00 tot 15.00 uur! 
Ook jij bent van harte welkom. 
Natuurlijk heb ik ook heerlijk ruikende zeepjes gemaakt en is er van alles te zien. Ik heb leuke zakjes lint, nieuwe Sizzix stansen te koop, ritired stempels van Stampin Up, Bo Bunny scrappakketten, Kaartenkits te koop.....
Ook kun je een gratis make en take volgen!
Bij iedere bestelling van 30 euro krijg je een lootje waarmee je leuke prijzen kunt winnen. Bestel je meer dan 200 euro? Dan zijn natuurlijk de HOSTESS credits voor jou en kun je voor 30 euro extra gratis bestellen!!!!!

Heb je geen tijd om te komen. Geen probleem mail je bestelling door op jmemeurs@hetnet.nl voor 31 augustus 18 uur. Dan zit er ook voor jou een leuk Kerstkadootje bij je bestelling. Natuurlijk de lootjes afhankelijk van je bestelling en ook dan kun je de hostess credits besteden vanaf een bestelling van 200 euro!!!!!
Fijne Zondag en wie weet tot volgende week.
Vergeet ook niet eventjes onder het kopje workshops te kijken want ook die zijn al bekend voor het najaar!

STAP NU IN ALS DEMO BIJ STAMPIN UP!!! 
Vorige week had ik onderstaand al op mijn blog gezet maar ik krijg net te horen dat wanneer je tussen 22 en 29 augustus instap.... Je een korting krijgt van 66 € op je starters pakket Yeah!!!!!!!!!!!
Dus wanneer je in die periode instapt bij Stampin Up mag je voor 195,- € aan producten uitzoeken voor je starters pakket ivp 175,- . Het starters pakket kost 129,- € en het maakt niet uit wat je uitzoekt. Laat deze kans niet aan je voorbij gaan en stap in bij Creations by Jolan!
Je kunt dan ook al gelijk uit de nieuwe Herfst/Winter Catalogus uitzoeken......



Klik op de button en schrijf je in.

Geen opmerkingen: