donderdag 11 september 2014

Su-per Challange blog / Jolanda Meurs

De uitdaging van vandaag bij het Su-per Challenge blog was:
Maak iets met het nieuwe punchbord.

Dat laat ik me natuurlijk geen twee keer zeggen.
Dit is wat ik gemaakt heb. 
Niet al te moeilijk gewoon twee dezelfde doosjes op elkaar in verschillende maat.


Hiervoor snij je twee stukken papier. Ik werk graag in inches maar op je punchbord staan ook de afmetingen in centimeters.....
Voor het onderste doosje heb ik een stuk papier gesneden van 9 x 9 inch. Leg het papier op de linkerlijn maat XL. Pons door op de grijze knop te drukken. Ril nu horizontaal en vertikaal. Maak een derde ril op maat S recht naar beneden tot aan de horizontale rillijn. Herhaal dit aan alle zijdes.
Na deze handelingen mis je nog een pons met de grijze knop! (zie ook het plaatje op het ponsbord)
Leg grijze knip precies in de rillijn zoals je op de foto ziet. En druk op de grijze knop.


Ril alle lijnen goed! Het doosje sluit met een soort half maandje die je krijg door alle vier de hoeken te ponsen zoals op onderstaande afbeelding. Het doosje gaat dus dicht zonder te lijmen.


Vouw de driehoeken in. In principe is het niet nodig om lijm te gebruiken.
Heb je een wat zwaarder papier dan zou ik het driehoekje wel vastlijmen. 


De instucties staan ook op je punchbord. 
De afmetingen van de doosjes staan zowel in Inches als in Centimeters.
Voor het bovenste doosje is een stuk papier gesneden van 8 x 8 inch.
Het papier is op het punchbord aangelegd op maat L en S.

 Tot snel! 
Kijk ook eens op mijn facebook pagina Creations by Jolan.



Geen opmerkingen: