woensdag 26 november 2014

Kijk wat leuk bij Creations by Jolan!

Hallo Allemaal,

Gisteren opende ik mijn laptop en zag ik een advertentie van het het blad  Cards & Scrap.
Het blijft leuk om je werk  tegen te komen in bladeren of online.

Hieronder zie je een dikke hoes van Stampin Up waarin ik een leuk mini album heb gemaakt.
Voor volgend voorjaar staan er ook weer leuke workshop op de planning!
We gaan dan ook bv een mini album maken in een "houten doos".


Volgende maand zet ik de nieuwe workshops online.
 Deze worden ook hier op mijn blog vermeld.
Wil je op de hoogte gehouden worden vul dan je email in, in het blokje daarvoor aan de linkerkant!

Wil jij ook zo'n leuke workshop volgen met vriendinnen bij jou thuis dan kan dat ook.
Of wil je een Stampin Up party geven bij jou thuis en 
zelf hostess Credits verdienen om zo gratis producten uit te zoeken
Mail me dan op jmemeurs@het net.nl

Is je lijstje zoooo lang dan is het misschien slim om zelf demo te worden en voor 
de leuke dingen en kortingen te gaan.
Lijkt het je leuk om in mijn team te komen. Ik help je graag en deel mijn creatieve ideetjes met je!
Klik op onderstaand plaatje en schrijf je gelijk in. (hou je gegevens bij de hand)


Wil je meer lezen over ALLE voordelen klik dan op de link hieronder!




Ik zou het leuk vinden om jou in mijn team te mogen ontvangen


Groetjes Jolan

1 opmerking:

nicolet zei

Ja het is echt een prachtige creatie en een mooie kleurencombinatie. Een echte "Jolan" weer.
Groetjes Nicolet