maandag 10 november 2014

Sint Maarten ideetjes Jolanda Meurs

Hallo lezers....

Zoals jullie overal hebben kunnen lezen ben ook ik naar 
de Stampin Up Conventie in Brussel geweest.
Een aantal van de swaps die ik geruild heb zijn door mij op kleur gefotografeerd 
en staan komende weken op mijn blog.

Jullie raken er net als ik vast door geinspireerd!

De eerste serie is een beetje in Halloween/St. Maarten kleuren.


 Deze is gemaakt door Kleine Kunst Schatzkammer uit Duitsland.
Ze heeft de Tag topper pons gebruikt en er in zit een staafje koffie.
 Ook hier is deze pons gebruikt. De zijkanten zijn naar 
binnen gevouwen en er zit een nagelvijl in.
Achterop staat somethinginspirationalcards.blogspot.com
Deze vond ikzelf heeeel erg leuk. Gemaakt met het opvul papier wat altijd in de doos zit.
Er zit een lollie in. Het ziet er uit als een echte heksen bezem. 
Gemaakt door Kleinerhase-Stempelnase.com

Een klein opschrijf boekje is nooit weg.
Gemaakt door Barbara Meyer van het Artisan team.
 Toen ik hem open maakte zag ik op de achterkant nog een leuk label zitten die ik helaas niet gefotografeerd heb...
Ook deze lolie vond ik een leuk idee
Het is gemaakt door een franse Demo Lise Farges

Dit vond ik ook een heel leuk kaartje en is van Nina Janssen.

Tot over een paar dagen met nog meer leuke swaps uit Brussel.


1 opmerking:

nicolet zei

Ze zijn super leuk!
Groetjes Nicolet