maandag 30 maart 2015

Laatste dag SAB / Creations by Jolan

Goede s'morgens allemaal,

Vandaag dinsdag 31e maart is de laatste dag van de Sale-a-bration.
Jeetje wat is die tijd snel voorbij gegaan!
Ik heb genoten van alle leuke gratis SAB artikelen.
En er zulke leuke dingen meegemaakt.....

Ik heb geprobeerd om ook hier op mijn blog regelmatig een berichtje te plaatsen en 
jullie mee te laten genieten wat ik er allemaal meegemaakt heb!

Afgelopen zaterdag heb ik deze Berry Basket nog eventjes snel gemaakt.
Maar wanneer ik nu de foto zo bekijk denk ik: hij zit te vol met "tjokola"!
De Berry Basket komt uit de voorjaars catalogus en is net als de bundle From the Garden nog verkrijgbaar tot 2 juni!
Dus heb je hem nog niet? 
Bestel hem dan vandaag nog want de SAB loopt vanavond pas af!


Dit papier was ook een van mijn favorieten. Leuk om er een kaartje mee te maken
maar wat dacht je om er een doosje mee te stansen en dan op kleur te brengen met wat inkt???
Mijn hoofd maakt altijd overuren maar helaas zitten er te weinig uren in een dag voor mij.

Wil je nog bestellen? 
Geef dan voor 19 uur je bestelling door en ik zorg er voor!
Natuurlijk kun je ook zelf online shoppen met je credit card in mijn winkel die
24/7 open is!


Denk je er over om zelf demo te worden tijdens de SAB 
en zo nog snel van de extra kadootjes te genieten!
Klik daarvoor (HIER) en zorg dat je, je gegevens bij de hand heb en volg het scherm!
Ik zou het super gezellig vinden om jou in mijn team te mogen begroeten en deel graag
mijn creatieve ideetjes met je!

Heb je vragen mail me gerust op jmemeurs@hetnet.nl
tot gauw groetjes Jolan

Geen opmerkingen: