zaterdag 11 april 2015

It's for you....../ Creations by Jolan

Hallo Allemaal,
Wat een heerlijk weertje was het donderdag en vrijdag. Ik heb echt genoten.
Maar helaas moest er ook gewerkt worden en tussendoor heb ik wat Swap gemaakt voor vandaag.
Ik heb namelijk een leuk Stampin'Up uitje bij Jenni Pauli in Duitsland. 
Ik zag dat ze wel vaker workshops geeft maar dacht dat is veelste ver weg.
Totdat ik er twee weken geleden langs kwam. Tsss maar een uurtje van mijn woonplaats vandaan!!!!
Nieuwsgierig als ik ben heb ik me opgegeven met nog een paar Nederlandse Demo's
We gaan daar twee workshops volgen in een gezellige omgeving.
Spannend ik ben heel benieuwd.


Natuurlijk wordt er ook geswapt maar omdat ik me vrij laat had opgegeven heb ik maar 40
doosjes gemaakt. Een aantal van deze doosjes zitten bij de bestellingen van mijn klanten.
Leuk om te krijgen maar ook leuk om na te maken!


Lijkt het jou ook zo leuk om dit soort dagen mee te maken.
Kom dan gezellig in mijn team. 
Profiteer zo niet ALLEEN van alle  KORTINGEN die Stampin'Up geeft maar ook van alle 
gezellige creatieve bijeenkomsten.

Nieuwsgierig?
Mail ge gerust op jmemeurs@hetnet.nl

Wacht NIET te lang want als Demo zijnde mag je al een maand eerder pre-orderen uit de nieuwe CATALOGUS 
(ja.... jippie met 20% korting wanneer je demo bent)

Wil je bestellen VERGEET NIET om in de Clearance Rack te kijken (opruiming)
Je vind deze in mijn webwinkel KLIK HIER.
Natuurlijk kun je zelf bestellen 24/7 met je credit kaart.
Heb je die niet.... Geen probleem mail je lijstje gewoon door naar jmemeurs@hetnet.nl

Bedenk wel in de Clearance Rack geldt OP=OP!!!!!

tot gauw groetjes Jolan







Geen opmerkingen: